امروز ميزان آلاينده‌ها در کلان شهرها بخصوص تهران افزايش يافته اما با وزش باد از ساعات پاياني امروز اين وضع تعديل پيدا مي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از سازمان هواشناسی کشور،امروز در اغلب مناطق کشور جوی پایدار بوده و موجب افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود .

براساس این گزارش این وضعیت تا فردا به برخی مناطق شمال شرق و دامنه های جنوبی البرز نیز کشیده می شود و طی امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.




این گزارش حاکیست، طی روزهای آینده آلاینده‌های جوی در کلان‌شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک، تبریز و مشهد مقدس افزایش می‌یابد،‌از این رو در این مدت آلودگی هوا سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

لازم به ذکراست، امروز ميزان آلاينده‌ها در کلان شهرها بخصوص تهران افزايش مي يابد ظاهر‌شدن ذرات معلق در هوا و تداوم نسبي آلاينده‌ها در آسمان شهر تا فردا پيش‌بيني مي‌شود اما با وزش باد از ساعات پاياني امروز اين وضع تعديل پيدا مي کند.

شایان ذکراست، از فردا در اکثر نقاط کشور کاهش دما و همچنین روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید، آلاينده‌ها از کلان شهرها بخصوص استان تهران خارج مي‌شوند./عب
برچسب ها: بارش ، آلودگی ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار