پس از مسئله کناره گیری غلامرضا بهروان و موافقت کفاشیان با این قضیه صحبت های رئیس سازمان لیگ با خبرنگاران شنیدنی است.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من از فدراسیون فوتبال نمی روم و اگر افرادی دلخوش به این مسئله هستند که از فوتبال کشور خارج شوم در اشتباه هستند.
 
وی افزود: در نامه ای به کفاشیان توضیحاتی دادم و به هیچ عنوان این مسئله یک نامه خداحافظی نبود.

بهروان تصریح کرد: باز نشسته ام و این یک حقیقت است، در مورد بازنشستگی دیگران نظر نمی دهم و در مورد این مسئله باید از خود آن ها سوال بپرسید، متاسفانه در فوتبال کشور هر کس را تنها و مظلوم و غریب می بینند سعی در تخریب و حذف آن دارند.

وی تاکید کرد: شخصیتم برایم بسیار مهم است و برای مسائل زود گذر صداقت و شرافتم را معامله نمی کنم.

وی ادامه داد: هر تصمیمی که بگیرم به مصلحت و منافع فوتبال ملی است، خوشبختانه صادقانه کار کرده ام و به این مسئله  افتخار می کنم که نه وکیل دارم و نه وزیر و نه شبکه و نه خبرگزاری که حمایت خاصی از من کند و هیچ خبرنگاری نیز برایم خبر نمی سازد.
 
وی افزود: بگذارید کسانی که در فوتبال مانده اند و بر این ماندن اصرار دارند بمانند و خوش به حالشان شود، آن ها به دنبال منصب و مقام هستند و چه اشکالی دارد که به کارشان ادامه دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم خیلی خوب متوجه می شوند که چه کسی صادق بوده و سالم کار کرده است و طبیعی است که غریب کشی و مظلوم کشی رسم شده است و امیدوارم فوتبال مان به گونه ای تغییر نکند که انسان هاي سالم و صادق جایی در آن نداشته باشند./آق



برچسب ها: سرنوشت ، من ، دچار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار