عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه طرح "انتخابات آزاد" جفا در حق نظام است، گفت: طرح مسائلي چون "انتخابات آزاد" و يا گدولت وحدت ملي" و برخوردهای شعاری از سوی کسانی که با رای مردم، مسئولیت را بر عهده گرفتند عجیب و به دور از انصاف است و نشان مي‌دهد كه برخي اینگونه با افکار عمومی سیاست‌بازی می‌کند.

علیرضا زاکانی نماينده مردم تهران در مجلس در واکنش به طرح
"دولت وحدت ملی" و "انتخابات آزاد" در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: طرح " دولت وحدت ملی" در انتخابات گذشته مطرح شد و وقتی اشکالات این طرح نمایان شد طراحان این طرح آن را به شدت انکار کرده و عقب‌نشینی کردند چرا که مشخص شد طرح دولت "وحدت ملی" از اساس نادرست است .

وی تصریح کرد: هیچ اقتضایی در نظام اسلامی به این معنی که طرح "دولت وحدت ملی" معنا می‌شود و حتی در سایر نقاط جهان وجود ندارد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه به مطرح‌شدن موضوع"انتخابات آزاد" اشاره کرد و گفت: "انتخابات آزاد" نيز کلیدواژه‌ای بیش نبوده و از سوی برخی افراد استفاده می‌شود تا ضمن ایجاد شائبه، زمینه اعتراضات بعدی را فراهم کند تا یک ظرفیت‌سازی صورت بگیرد و ماحصل این ظرفیت‌سازی زمینه‌سازی جهت اعتراض باشد.

وی همچنين افزود: طرح اینگونه موارد جفا در حق نظام اسلامی است چرا که در طول 34 سال گذشته انتخاباتی که در نظام جمهوری اسلامی برگزار شده است این امکان را به مردم داده که با هر رای و نظری در پای صندوق‌های رای آزادانه شرکت کنند.

نماینده تهران در مجلس خاطر نشان کرد: انتخابات برگزار شده در جمهوری اسلامی ایران این اجازه را به مردم داده تا دیدگاه‌های خود را بیان کنند به طریقی که انتخاب آقای خاتمی در سال 76 و انتخاب آقاي احمدی‌نژاد در سال 84 کاملا در همین راستا صورت گرفت .

زاکانی در ادامه اظهار داشت: انتخابات ما یک انتخابات آزاد بوده و این جفای بزرگی است که در حق جمهوریت نظام و در حق مردم صورت می‌گیرد چرا که نظام اسلامی از همان ماه‌های اولیه حضور خودش را به رای مردم گذاشت.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تصریح کرد: متاسفانه این برخوردهای شعاری از سوی کسانی که در گذشته و یا در زمان فعلی با رای مردم، مسئولیت را بر عهده گرفتند عجیب و به دور از انصاف است که این گونه با افکار عمومی سیاست‌بازی می‌کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: "دولت وحدت ملی" اشکالات خاص خودش را داشته و " انتخابات آزاد" نیز یک برخورد شعاری و شعارگونه است که دو موضوع متفاوت بوده و از یک منشا مطرح می‌شوند.
انتهای پیام/س2
برچسب ها: اتخابات ، آزاد ، طرح ، دولت ، وحدت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار