نيروهاي رژيم صهيونيستي ضمن يورش به تحصن کنندگان در باب الشمس براي متفرق کردن آنها از فعاليت گروه خبري المنار نيز جلوگيري و به خبرنگار شبکه حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ، پليس رژيم صهيونيستي در جريان متفرق کردن تحصن در روستاي باب الشمس در قدس به فعالان و جوانان فلسطيني يورش برد که طي آن شماري از آنها زخمي شدند. 
ديب حوراني خبرنگار اين شبکه در گزارشي از محل حادثه گفت: شمار زيادي از نيروهاي ويژه و پليس رژيم صهيونيستي قبل از سپيده دم به روستاي باب الشمس يورش بردند و دهها تن از جوانان و اهالي بي سلاح را که تنها سلاح آنها اراده است هدف حمله قرار دادند. 
مصطفي البرغوثي دبيرکل طرح ملي فلسطين که در جمع تحصن کنندگان حضور داشت گفت: آنها ما را هدف ضرب و جرح قرار  دادند و شمار زيادي از جوانان را بازداشت کردند و هم اکنون تلاش مي کنند ما را نيز بازداشت کنند ولي بيايد  بگويم اين ارتش با آن همه تسليحات و تجهيزات حتي به خبرنگاران و روزنامه نگاران نيز حمله مي کند. 
يکي ديگر از شرکت کنندگان در تحصن گفت: به مقاومت در برابر اشالغگران ادامه مي دهيم و تهديدات پي در پي اويگدور ليبرمن نيز باعث هراس ما نخواهد شد. به ياري خداوند به پايداري خود در اينجا ادامه مي دهيم. 
در ادامه گزارش آمده است: اعمال خشونت فيزيکي عليه تحصن کنندگان باعث آسيب ديدگي شماري از آنها  شد. نيروهاي رژيم صهيونيستي پس از بازداشت افراد آنها را به پاسگاه قلنديا منتقل کردند و خيمه ها و وسايل تحصن کنندگان را نيز بر هم زدند و جمع کردند. 
يکي از شرکت کنندگان در تحصن گفت: پنج نظامي صهيونيست به من حمله کردند و مرا روي زمين انداختند و مرا به مکان ديگري منتقل کردند و هنگام انتقال نيز مرا مي زدند. 
برخي ديگر از شرکت کنندگان نيز از برخورد وحشيانه نظاميان صهيونيست سخن گفتند و افزودند آنها ما را روي زمين مي کشيدند و کتک مي زدند. 
نظاميان صهيونيست حتي مانع از کمک رساني نيروهاي امدادي به زخمي ها شدند و امدادگران را نيز هدف ضرب و جرح قرار دادند. 
ديب حوراني خبرنگار المنار نيز در جريان تهيه گزارش از يورش به تحصن کنندگان در باب الشمس هدف ضرب و جرح نيروهاي رژيم صهيونيستي قرار گرفت و صهيونيست ها تلاش کردند از ادامه کار وي براي تهيه گزارش و تصوير از يورش به تحصن کنندگان ممانعت کنند که به درگيري وي با نظاميان صهيونيست انجاميد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار