رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری گفت: سازمان جنگلها و مراتع 2 تا 3 میلیارد ریال اعتبار مازاد برای طرح‌های ضروری استان در اختیار اداره‌کل منابع طبیعی سیستان و بلوچستان قرار می‌دهد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا اورنگی در ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به مزیت‌های نسبی استان سیستان و بلوچستان در بخش کشاورزی و آب، تلاش می‌شود با کمک‌های مختلف به رشد تولیدات کشاورزی و دامی این استان پهناور کمک کنیم.

وی با تاکید بر رعایت توازن در فعالیت‌های تولیدی، افزود: اهلیت و صلاحیت اشخاص در تشکل‌ها و تعاونی‌های تولیدی ـ کشاورزی موضوع مهمی است که مسئولان مربوطه باید به آن توجه داشته باشند.

معاون وزیر جهادکشاورزی بیان داشت: سازمان جنگلها و مراتع 2 تا 3 میلیارد ریال اعتبار مازاد در اختیار اداره‌کل منابع طبیعی سیستان و بلوچستان قرار می‌دهد تا در طرح‌های ضروری استان هزینه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه گفت: با مدیریت مطلوب مسئولان استانی و تلاش کشاورزان در سال زراعی جاری، اطمینان دارم که تولید گندم به‌ویژه در شمال استان افزایش بسیار خوبی خواهد داشت.

حاتم نارویی افزود: امنیت مطلوبی در این استان حاکم است اما نان عده‌ای در گرو این است که یکسره عنوان کنند، منطقه ناامن است.

وی تصریح کرد: وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان مثال زدنی است و مردم استان دست در دست مسئولان تلاش می‌کنند این خطه از میهن اسلامی بیش از پیش رشد و توسعه یابد.

در این نشست که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند، مصوباتی برای توسعه بخش کشاورزی و منابع آب استان به تصویب رسید./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.