شهرآورد اصفهان به سود تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پایان یافت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور تیم سپاهان عصر دیروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه چهار بر سه تیم ذوب آهن را شکست داد. 

گل های تیم سپاهان را  در این دیدار در دقایق هفت و 14 جواهیر سوکای  ، در دقیقه 31 امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 90 محرم نویدکیا  از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.  

گل های تیم ذوب آهن نیز در دقایق 29 و 56 ( از روی نقطه پنالتی ) مهدی رجب زاده  و دقیقه 76 احسان پهلوان وارد دروازه حریف شد . 

 در دقیقه 54 این دیدارامید ابراهیمی مدافع تیم سپاهان ،مهدی رجب زاده مهاجم تیم ذوب آهن راکه در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود در محوطه جریمه تیم سپاهان سرنگون کرد که داور مسابقه با نشان دادن کارت قرمز به این بازیکن ، او را از مسابقه اخراج کرد. 

 همچنین در دقیقه 84 این دیدار  محمدرضا خلعتبری  مهاجم تیم فوتبال سپاهان در حالیکه در موقعیت تک به تک قرار داشت با شرکت   گئورگ کاسپاروف دروازه بان ارمنستانی تیم ذوب آهن در محوطه جریمه ذوب آهن سرنگون شد.

  بلافاصله پس از سرنگون شدن خلعتبری ، داور مسابقه با نشان دادن نقطه پنالتی ، کارت قرمز را به کاسپاروف نشان داد و دروازه بان ذوب آهن را از بازی اخراج کرد. 

 فرهاد کاظمی سرمربی تیم ذوب آهن که سه تعویض خود را انجام داده بود و نمی توانست دروازه بان دوم خود را به مسابقه وارد کند مجبور شد ، سینا عشوری بازیکن خط میانی خود را درون دروازه قرار دهد. 

 این دیدار به قضاوت محسن قهرمانی  با کمک حسن کامرانی فر و  بهرام نقوی  برگزار شد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.