نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت حق آبه استان چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح های انتقال آب ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مجید جلیل سرقلعه، با بیان اقدامات مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، در حل مشكلات مردم استان، اظهار داشت: موضوعات مرتبط با انتقال آب استان، نیازمند توجه ویژه است و این مهم در دستور كار نمایندگان مردم در مجلس قرار دارد.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در حال تلاش برای تهیه و تصویب طرحی است كه حق آبه مردم استان در طرح های انتقال آب رعایت شود.

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: اركان پیگیری و تصویب این طرح، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و نهادهای غیردولتی و مردم نهاد هستند.

جلیل سرقلعه، با تاكید بر لزوم اتخاذ سیاست هایی به منظور رفع مشكل مردم روستاهای استان، ادامه داد: با وجود جریان رودخانه زاینده رود و كارون از استان چهارمحال و بختیاری، بیش از 200 روستای استان با تانكر آبرسانی می شود.

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، همچنین با بیان اقدامات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای حل مشكلات اقتصادی كشور، ادامه داد: مقام معظم رهبری، سالجاری را به نام « تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی » نامگذاری كرده اند و مجلس نیز در راستای حمایت از تولیدكننده و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش می كند.

وی در پایان، با بیان مشكلات مردم در حوزه انتخابیه شهرستان لردگان، اقدام مسئولان اجرایی برای اختصاص اعتبار به تكمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی لردگان را خواستار شد./س

برچسب ها: انتقال ، آب ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.