معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از رسالت های دانشگاه ها گام برداشتن با اقدامات نوآورانه در مسیر توسعه جامعه اسلامی است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،دکتر محمود ملاباشی در همایش مشترک دانشگاه های منطقه 3 کشور در دانشگاه فردوسی مشهد افزود:  با مستقل شدن ساختار فرهنگی از فعالیت های حوزه خدمات دانشجویی، شاهد تخصصی شدن و وسعت یافتن راندمان کاری در حوزه فرهنگی هستیم و وظایف و اهمیت کاری مسوولین حوزه های فرهنگی و دانشجویی ، ارزش و جدیت بیشتری به خود گرفته است.


رییس سازمان دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه در مورد جایگاه دانشگاه فردوسی مشهد، افزود: این دانشگاه مایه آبروی آموزش عالی است و واحد بین الملل آن در بین دانشگاه های کشور رتبه داراست.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فردوسی نیز در این همایش گفت : این همایش می تواند فرصت بسیار خوبی برای انتقال تجارب ارزنده و تبادل نظر در عرصه های مختلف فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های منطقه باشد.

حجت الاسلام محمد مهدی صالحی با اشاره به تجارب موفق همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی با مجموعه معاونت و مدیریت فرهنگی این دانشگاه، افزود : دانشگاه فردوسی در زمینه اجرای پایلوت بخش دانشجوی طرح خانواده پایدار که برای نخستین بار در کشور در خراسان رضوی اجرا شد، موفقیت های چشمگیری به دست آورده است.

وی با بیان اینکه هدف نهاد نمایندگی این است که بتواند پایگاه دین در دانشگاه باشد، گفت: رابطه تنگاتنگی بین این نهاد و معاونت فرهنگی دانشگاه وجود دارد/س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.