معاون مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بهره برداران در سطوح اراضی کوچک با اجرایی نمودن این سیستم از کشت و تولید درآمد بالایی به دست می آورند.

عزیز صمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: کشت های گلخانه ای اجازه کنترل شرایط جوّی را مطابق با نیاز محصول مقدور می سازد.

وی با بیان برتری های تولیدات گلخانه ای تشریح کرد: تولیدات گلخانه ای ویژگی ها و برتری های نسبی برای صادرات نسبت به محصولات تولیدی در هوای آزاد دارند.

صمدی ادامه داد: اشتغال زایی در کشت گلخانه ای در سال حمایت از کار می تواند با سرمایه گذاری بیشتر در این گرایش از باغبانی انجام پذیرد.

معاون مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش عملکرد در کشت های گلخانه ای یادآور شد: افزایش عملکرد در کشت های گلخانه ای دهها برابر بیشتر از کشت های در هوای آزاد است.

وی اظهار داشت: صرفه جویی در آب کشاورزی کشت های گلخانه ای به خصوص کشت های هیدروپونیک را می توانیم از مزایای مهم این روش کشت عنوان کنیم.

صمدی تاکید کرد: کارشناسان باغبانی تولید خارج از فصل و سهولت تغییر در تولید را از امتیازات اجرای کشت های گلخانه ای عنوان نموده اند. /س

برچسب ها: هیدروپونیک ، کشت ، درآمدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.