ملی پوش امید تیم پینگ پنگ پتروشیمی بندر امام گفت: تمرین کردن در کنار بازیکنان باتجربه پتروشیمی سطح بازی من را بالا آورد.

آروین رویین تن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: از اینکه در لیگ امسال تنیس روی میز در کنار بازیکنان با تجربه پتروشیمی بندر امام ماهشهر قرار گرفتم بسیار خوشحال هستم زیرا تمرین کردن در کنار این تیم حرفه ای باعث شد تا سطح بازی ام پیشرفت کند.
بازیکن جوان پتروشیمی ادامه داد: قبل از هر مسابقه مدت یک هفته تا 10 روزی را در ماهشهر در کنار تیم اردو داشتیم و این تمرینات بسیار خوب بود و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و نایب قهرمان نیم فصل شدیم.

رویین تن درباره محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی کشورمان بیان کرد: مهران احدی و به خصوص محمدرضا اخلاق پسند به من بسیار کمک کردند و تجربیات خود را در اختیارم گذاشتند که بسیار از آنها متشکرم، ضمن اینکه پیمان حسنی مربی تیم پتروشیمی هم لطف بزرگی نسبت به من داشت و فرصت داد تا خودم را نشان دهم.
وی در خصوص بازیهای نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز گفت: شاید اگر در بازی هفته اول مقابل تیم دی که نوشاد و نیما عالمیان را دارد و قهرمان شدند، قرار نمی گرفتیم نتیجه متفاوت می شد اما در طول نیم فصل تیم پتروشیمی بندرامام خوب بازی کرد و نسبت به هفته های ابتدایی به لطف اردوهای ماهشهر هماهنگ تر شدیم و نتایج بهتری گرفتیم.
 
 در هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر، آروین رویین تن یک برد تیم را مقابل محمدرضا نعمتی بازیکن با تجربه و پیشکسوت نفت سپاهان بدست آورد و در طول نیم فصل نیز با توجه به سن پایین این بازیکن عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت وی یکی از بهترین های تنیس روی میز ایران است./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار