علت مرگ این حیوان رسما اعلام نشده و همه چیز به گزارش کالبد شکافی بستگی دارد اما برخی مسئولان باغ وحش گفته اند این حیوان از گذشته بیمار بوده و شرایط نگهداری اش نیز بسیار بد گزارش شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگرچه باندهای آمریکایی فعال در بخش موادمخدر هر کدام سبک و سیاق و اعضای مختلفی را در دل خود دارند اما باندی که اخیرا در کالیفرنیای امریکا کشف شده، باعث شگفتی رسانه های غربی شده است.

ماجرا از آنجا شکل گرفت که ماموران پلیس در جست و جوی خانه به خانه در منطقه الامدا، به انباری از ماری  جوانا رسیدند که توسط یک نگهبان ویژه یعنی تمساحی بزرگ مراقبت می ‌شد. قاچاقچیان این تمساح را مقابل انبار به نگهبانی گذاشته بودند تا کسی جرأت نکند وارد انبار شود.


پس از دستگیری صاحبخانه، تمساح نیز با کمک نیرو‌های ویژه آتش ‌نشانی به دام افتاد و به باغ وحش کالیفرنیا انتقال یافت اما به رغم رسیدگی بموقع پزشکان، این حیوان تا نیمه شب دوام نیاورد و جان داد. علت مرگ این حیوان رسما اعلام نشده و همه چیز به گزارش کالبد شکافی بستگی دارد اما برخی مسئولان باغ وحش گفته اند این حیوان از گذشته بیمار بوده و شرایط نگهداری اش نیز بسیار بد گزارش شده است.

به گفته صاحبخانه موادفروش، با حضور این حیوان دزدان حتی نمی توانستند به محل انبار نزدیک شوند.

با دادگاهی شدن مسئولان این باند، صاحبخانه جوان به جرم نگهداری مواد مخدر با وثیقه 160 هزار دلاری در زندان ریتای کالیفرنیا به سر می ‌برد و به اتهام نگهداری غیر قانونی تمساح وحشی به یک سال حبس و پرداخت 3 هزار دلار جریمه محکوم شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.