اين محصول که مجهز به صفحه ‌نمايش Multi Touch است، رزولوشن 480×800 پيکسلي دارد و مجهز به پردازنده 1 گيگابايت، رم 512 و حافظه داخلي 8 گيگابايت است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وابسته شدن لحظه به لحظه کودکان به تکنولوژی پدیده ای غیر قابل انکار است و چنین وابستگی می تواند به وجود آمدن نسلی از کودکانی شود که در خواندن، نوشتن و سخن گفتن درست دچار مشکل و تفاوت های عمده با والدین خود خواهند بود.

تاکنون نمونه های مختلفی از تبلت هایم خصوص کودکان به بازار عرضه شده که اکثر آنها با توجه به فرارسیدن تعطیلات کریسمس و خرید کادو برای کدوکان، مورد توجه واقع شده اند که از جمله این تبلت ها،محصول شرکت Polariod است.

اين محصول که مجهز به صفحه‌ نمايش Multi Touch است، رزولوشن 480×800 پيکسلي دارد و مجهز به پردازنده 1 گيگابايت، رم 512 و حافظه داخلي 8 گيگابايت است.



به دليل اين که تبلت فوق براي کودکان طراحي شده، جنس بدنه آن از چرم مخصوصي است که در مقابل ضربه يا اشياء نوک ‌تيز مقاوم است. از ديگر امکانات آن مي‌توان به وجود دوربين 2 مگاپيکسلي و ارتباط بيسيم اشاره کرد.

اين محصول 150 دلار قیمت دارد که در صورت ورود انبوه به بازارهای جهانی، می تواند با استقبال خوبی همراه شود هرچند که مضرات آن پابرجاست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار