استان های تهران و البرز، روز گذشته با ثبت رکورد 112 میلیون مترمکعب، بالاترین میزان مصرف گاز در زمستان امسال را رقم زدند.

یعقوبعلی حسین نیا مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در گفتگو  با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درباره گازرسانی به صنایع و نیروگاه ها با بیان این مطلب گفت: با توجه به ذخیره سازی مناسب سوخت در این بخش، دیروز (شنبه 23 دی) در مجموع 10 میلیون مترمکعب گاز به این دو بخش تحویل داده شد.

حسین نیا تصریح کرد: استان های تهران و البرز، روز گذشته با مصرف 112 میلیون مترمکعب، بالاترین میزان مصرف گاز در زمستان امسال را رقم زدند.

وی  با بیان این که دمای این استان ها در روز گذشته، 6 درجه سانتی گراد زیر صفر بوده است، سردترین نقطه استان تهران در این روز را شهرستان فیروزکوه با 14 درجه سانتی گراد زیر صفر اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با تاکید بر ادامه این روند به ویژه در استان های تهران و البرز تصریح کرد: توجه به چگونگی مصرف گاز از سوی مردم موجب می شود این حامل انرژی در همه نقاط به ویژه استان های سردسیر کشور، به نحوی مطلوب توزیع شود.

وی خاطر نشان کرد: با مدیریت مصرف قابل انتظار از سوی مردم، زمستان امسال نیز همچون سال های گذشته به آرامی سپری خواهد شد./ر

برچسب ها: ثبت ، رکورد ، گاز ، مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار