نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، از موافقت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با راه اندازی دانشكده علوم كشاورزی در مركز این شهرستان، در آینده نزدیك خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مجید جلیل سرقلعه، با اشاره به دیدار فراكسیون اعضای هیأت های علمی دانشگاه ها در مجلس شورای اسلامی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اظهار داشت: وزیر علوم در این دیدار، نسبت به راه اندازی دانشكده كشاورزی در مركز شهرستان لردگان قول مساعد داد.
عضو فراكسیون اعضای هیات های علمی دانشگاه ها در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: در این دیدار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد مشكلات بخش آموزش عالی كشور و توانمندی های دانشگاه ها و راهكارهای حل مشكلات آموزش عالی تبادل نظر كردند.
جلیل سرقلعه اضافه كرد: شهرستان لردگان از قابلیت های فراوانی در توسعه كشاورزی برخوردار است و با توجه به علاقه جوانان این شهرستان به تحصیل در رشته های علوم كشاورزی، در راستای توسعه آموزش عالی در لردگان به ویژه علوم كشاورزی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تبادل نظر شد.

شهرستان لردگان، با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر لردگان ) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.