يك كارشناس مسائل بين‌الملل گفت: قطعا تروريست‌هاي كشور "پاكستان" به اهداف شوم خود نخواهند رسيد چراكه ملت اين كشور آگاه بوده و در برابر اقدامات خصمانه آنها مقاومت مي‌كنند.

سيدجلال فياضي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به انفجارهاي تروريستي اخير در "پاكستان" اظهار داشت: اقدامات تروريستي در "پاكستان" بدون شك دامن زدن مسائل مذهبي و قومي و جنگ ميان شيعه و سني است.
 
وي افزود: تروريست‌هاي "پاكستان" سعي دارند با دامن زدن به اختلافات مذهبي اهداف شوم خود را در جهت تضعيف كشور "پاكستان" پيش ببرند.
 
فياضي با تاكيد براينكه تروريست‌هاي "پاكستان" از عاشورا و آرمان‌هاي حسيني كينه‌اي ديرينه دارند، ادامه داد: با توجه به اينكه عاشورا يك حماسه زنده در تاريخ بشر است و همواره الهام‌بخش انقلاب‌ها و تحركات عدالت‌خواهانه بوده است لذا تروريست‌ها سعي دارند با اقدامات شوم خود زمينه حضور مردم را در مراسم عزاداري تحت‌الشعاع قرار دهند.
 
اين كارشناس مسائل بين‌الملل در پايان يادآور شد: قطعا تروريست‌هاي كشور "پاكستان" به اهداف شوم خود نخواهند رسيد چراكه ملت اين كشور آگاه بوده و در برابر اقدامات خصمانه آنها مقاومت مي‌كنند.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار