پنجمین تمرین تاکتیکی جنگ نوین منطقه یکم ندسا (نیروی دریایی سپاه) با حضور متخصصان، کارشناسان و کارکنان منطقه برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران؛ این دوره با هدف کسب آمادگی و افزایش توان رزم و آشنایی با دستاوردهای جدید در جنگ نوین، افزایش سرعت عمل، عمل به موقع در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی و آشنایی با کارکرد سلاح‌های جدید با حضور "دریادار ترابی" فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه برگزار شد.

در این تمرینات با توجه به نیازسنجی‌های قبلی نقاط ضعف و قوت گروه‌ها شناسایی و با توجه به توانمندی‌های افراد بررسی و رفع شد و با توجه به حضور کلیه نیروهای یگان‌های منطقه در رسته‌های مختلف از چند گردان جنگ نوین تجهیزات جدید مورد آزمایش و بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در حاشیه این تمرینات ضمن تأکید بر حفظ آمادگی و ارتقای توان دفاعی و عملیاتی، گفت: بحمدالله امروز توان ما غیر قابل مقایسه با توان دیروز ما است؛ امروز جوانان ما با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و علم به روز توانسته‌اند توانایی خود را به جهانیان اعلام کنند و در مقابل هرگونه تهدید آماده باشند.

دریادار ترابی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما در منطقه یکم ندسا توانی مضاعف بر آن چه نیاز هست، داریم و باتوجه به ورود نیروها و تجهیزات جدید، این توان و آمادگی در حال افزایش است.

انتهای پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار