مدير مسئول سابق روزنامه كارگزاران گفت: ناطق نوري كانديداي دولت وحدت ملي نبوده و اين مساله ساخته و پرداخته رسانه‌‌ها است اما به وي پيشنهاد كانديداتوري شد.

"مرتضي سجاديان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره برخي اظهار‌نظرهاي مبني بر اينكه بعد از عدم كانديداتوري ناطق نوري، حسن روحاني به عنوان كانديداي طرح دولت وحدت ملي هاشمي مطرح شده است، اظهار داشت: ناطق نوري كانديداي دولت وحدت ملي نبوده و اين مساله ساخته و پرداخته رسانه‌ها است  اما به وي پيشنهاد كانديداتوري شد.
 
مدير مسئول سابق روزنامه كارگزاران سازندگي ادامه داد: در حال حاضر نيز به "حسن روحاني" پيشنهاد شده  تا به عنوان كانديداي دولت وحدت ملي در صحنه حضور يابد كه وي هنوز اين را تاييد نكرده است.
 
وي با بيان اينكه در بهمن ماه حضور كانديداها به صورت شفاف مشخص مي‌شود، افزود: طرح وحدت ملي به يك حزب و يا تشكل سياسي اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب مربوط نمي‌شود بلكه هاشمي در قالب اين طرح گفت كه هر فردي كه جامع است و مديريت قوي دارد به عرصه بيايد كه قطعا اين به نفع جامعه خواهد بود.
 
سجاديان در پاسخ به اينكه  طرح وحدت ملي هنگامي موضوعيت مي‌يايد كه در كشور درگيري باشد اما در حال حاضر درگيري در جامعه وجود ندارد، گفت: به نظرم طرح دولت وحدت ملي به درستي جا نيافته است و اصلا بحث درگيري و نزاع نيست.
 
مدير مسئول سابق روزنامه كارگزاران تصريح كرد:‌ بحث اصلي طرح دولت وحدت ملي اين است كه از همه ظرفيت‌هاي جامعه بدون در نظر گرفتن جناح و گروه خاصي استفاده شود و اگر يك فرد اصولگرايي كه مديريت و تخصص بهتري داشته باشد،  نسبت به ديگران ارجحيت دارد و در مورد اصلاح‌طلبان نيز همين‌گونه است.
 
وي در پاسخ به اينكه مقام معظم رهبري هفته گذشته در جمع مردم قم فرامين بسيار مهمي را درباره " انتخابات آزاد" مطرح كردند و با انتقاد از برخي كه بطور مكرر مي‌گويند انتخابات بايد آزاد برگزار شود، فرمودند: معلوم است كه انتخابات بايد آزاد باشد، مگر بيش از سي انتخابات سه دهه اخير آزاد نبوده است؟ در كدام كشور انتخابات از ايران آزادتر است؟ مراقب باشيد اين حرف‌هاي شما مردم را از انتخابات مأيوس نكند، نظر شما درباره اين مساله چيست؟ گفت: نبايد تغذيه رسانه‌هاي بيگانه را فراهم كنيم اگر كسي با غرض ورزي انتخابات آزاد را مطرح كند تيشه به ريشه انقلاب مي‌زند اما نظر هاشمي درباره "انتخابات آزاد" مقابله با نظام نبوده وبراي بسيج ملت در انتخابات 92 بوده است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار