رئيس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مبارزه بزرگ و نبرد عظیمی در جریان است که بدون ساختار، برنامه و نیروی انسانی ساخته شده و شجاع، در برابر فشارها و تهدیدها پیش نمی‌رود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج؛ سردار محمدرضا نقدی در جلسه هیئت عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج جماران تهران بزرگ، گفت: در دوره رژیم طاغوت که ملت حق بیان و حفظ دین و اصول و ارزش‌ها را نداشتند با ایثار جوانمردان و شیرزنان و با هدایت منحصر به فرد ولایت فقیه، انقلاب اسلامی پیروز شد.

نقدی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را شکستن قفس کوچک طاغوت داخلی و فضای اختناق داخلی کشور عنوان کرد و افزود: امروز پر زدن ما در قفس بزرگتری است و آن اختناق بین‌المللی و نظام جبارانه و طاغوت جهانی است که می‌خواهد ما به آزادی انسانی خود نرسیم چون با آزادی انسانی و اجرای احکام الهی و اتحاد با دیگر ملت‌ها از آنها پیشی می‌گیریم.

وی احساس آزادی انسانی را منوط به شکستن قفس بزرگتر و اختناق بین‌المللی دانست و تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تا اختناق بین‌المللی حس نشود، اما استمرار مقاومت و پیگیری و مجاهدت ملت ایران هر روز آنها را رسوا کرده و چهره اختناق بزرگ بین‌المللی را نمایان‌تر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به جنگ طاغوت بین‌المللی با ایران در زمینه نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی طی 34 سال گذشته خاطرنشان کرد: امروز مبارزه بزرگ و نبرد عظیمی در جریان است که بدون ساختار و برنامه و نیروی انسانی ساخته شده و شجاع، در برابر فشارها و تهدیدها پیش نمی‌رود و این تشکل عظیم برای جنگ در مقابل نظام طاغوت بین‌المللی فقط در بسیج شکل می‌گیرد و بسیج، مهد نیروی مقابله با اختناق بین‌المللی است.

وی تمام موفقیت های انقلاب را حاصل تبعیت از ولی فقیه دانست و بیان کرد: دشمنان ما، مردمی که به زیارت می‌روند را در سوریه به گروگان می‌گیرند و یا در عتبات عالیات عراق برای زائرین بمب‌گذاری می‌کنند و کسی را که می‌خواهد تبادل علمی و یا تجاری انجام دهد را محدود می‌کنند چون این شاه بین‌المللی به هر کشوری هر قدر که زورش برسد زور می‌گوید و حتی با هواپیمای بدون سرنشین به کشتار مردم می پردازد.

نقدی با بیان اینکه هر مبارزه و حرکتی نیاز به سوخت و انرژی دارد، خاطرنشان کرد: شبکه‌ای که عامل پیروزی انقلاب در مقابل شاه بود، حزب و گروه و واحد چریکی نبود، بلکه حلقه‌های مذهبی و تربیتی مردم در مساجد با پشتوانه روحانیت بود همچنان که فعالیت محدود گروهک‌های مسلح همچون چریک‌های فدایی خلق و مجاهدین خلق (منافقین امروز) در جریان انقلاب با دستگیری و اعدام آنها شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظرفیت مبارزاتی انقلاب را جوانان حلقه‌های مذهبی و متصل به مرجعیت و ولایت عنوان کرد و اظهار داشت: نه تنها پیروزی، بلکه تداوم انقلاب نیز با تجربه موفق همین ظرفیت صورت گرفت و امروز برای مقابله با اختناق بین‌المللی باید این ظرفیت را تقویت و توسعه دهیم که این وظیفه بر دوش سرمربیان، مربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین بسیج است.

وی به انتقادهایی در زمینه عدالت‌گستری، رفتارهای اجتماعی، فرهنگ کار و ... در جامعه اشاره و تصریح کرد: مقابله با ابرقدرت‌ها از ملت شجاع ایران برمی‌آید ولی زمین زدن آنها چیزی بیشتر از شجاعت می‌خواهد و آن بنیه و نیروی قوی است.

نقدی در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات فقط با دستور از بالا حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: حل این مشکلات، انسان‌های وارسته و نیروی انقلابی و ساخته شده می‌خواهد و مقام معظم ولایت نیز از بسیج کادرسازی و تربیت را می‌خواهند.

انتهای پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار