روابط عمومي شركت نفت فلات قاره ايران در اطلاعيه‌‌اي آخرين فرصت خريد اوراق مشاركت طرح‌هاي نوسازي، نگهداشت توليد، پشتيباني و خدمات جنبي اين شركت را 24 و 25 دي‌ماه جاري اعلام نمود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سرمايه گذاران مي‌توانند امروز و فردا با مراجعه به شعب منتخب بانك ملت در سراسر كشور، نسبت به خريد اين اوراق اقدام نمايند.

اين گزارش مي‌افزايد: در 3 روز نخست فروش اوراق مشاركت ريالي شركت نفت فلات قاره ايران، استقبال بي‌سابقه‌اي از سوي سرمايه گذاران و فعالان بازارهاي مالي كشور براي خريد اين اوراق صورت گرفته به طوري كه بيش از نيمي از آن تا نخستين ساعات روز چهارشنبه 20 دي‌ماه به فروش رفته است.

گفتني است، اين اوراق به ميزان 7500 ميليارد ريال، 4 ساله و با نرخ سود علي‌الحساب 20 درصد از 18 دي ماه به مدت 6 روز كاري در شعب منتخب بانك ملت در سراسر كشور توزيع شده است.

اين گزارش مي افزايد: بر اساس اعتبارسنجي‌هاي صورت گرفته با توجه به اينكه طرح‌هاي معرفي شده جزء طرح‌هاي زنده و داراي بازده قبل از سرمايه‌گذاري هستند و به همين دليل حفظ و نگهداري اوراق منتشره تا پايان دوره براي دارندگان آن قطعاً منافع مادي فراتر از سودهاي علي‌الحساب پرداختي طي دوره در برخواهد داشت.

شركت نفت فلات قاره ايران متولي توليد ، فرآورش و صادرات نفت خام و گاز طبيعي ايران در تمامي خليج پارس و درياي عمان ( به استثناي ميادين پارس جنوبي شمالي گلشن و فردوس) است كه با پيشينه 50 ساله جزو معتبر ترين شركت هاي بين المللي ايران و دومين توليد كننده بزرگ نفت خام دريايي جهان محسوب مي شود. جزاير خارگ، لاوان ،سيري، قشم و كيش و شبه جزيره بهرگانسر به عنوان 6 منطقه عملياتي اين شركت در زمره كانون هاي استراژيك توليد انرژي در خليج پارس هستند./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار