رئیس اجرایی مسابقات هیئت شطرنج استان خوزستان گفت: شطرنج بازان نوجوان و جوان خوزستانی در حال آماده شدن برای مسابقات قهرمانی کشور هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مزدک ارزانی پور  اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در چهار شهر به طور همزمان برگزار می شود و شطرنج بازان خوزستانی در حال آماده سازی خود برای مسابقات هستند.
وی ادامه داد: شطرنج بازان در این مسابقات که از سوم تا نهم بهمن ماه برگزار می شود به چهار گروه تقسیم می شوند که هر گروه در یک شهر با هم رقابت می کنند.

ارزانی پور تصریح کرد: رده های سنی 8، 10 و 12 سال پسرها در رشت و دختر ها در همین رده سنی در ساری مسابقه می دهند. همچنین 14، 16 و 18 ساله های  پسر در مشهد و دختران این رده های سنی در زنجان رقابت می کنند.

در ابتدای دی ماه مسابقات انتخابی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به رقابتهای کشوری برگزار شد که در پایان نفرات برتر هر رده به این ترتیب بودند:در رده های سنی 8، 10 و 12 سال در پسران به ترتیب، رضا قندعلی، پویان باغبان و شهریار کازرونی و در قسمت دختران، هرانوش موسوی، آرمیتا معصومی و عسل رحمانیان به ترتیب نفرات برتر مسابقات شدند.
 در رده های سنی 14، 16 و 18 سال پسران، به ترتیب پارسا رادش، مهدی شریفی و محمد کرار و در قسمت دختران حاجر عابدی، راحیل کیانی و زهرا کشاورز نفرات برتر شدند./ع
برچسب ها: اعزام ، شطرنج ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.