با راه اندازی‌ یک سامانه از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال نظارت بر محتوای پیامک‌ها و پیگیری شکایت افراد جدی‌تر دنبال می‌شود.

حسن رضوانی معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارن گفت: درخصوص محتواهای پیامک‌ها مرکز ملی فضای مجازی، سازمان تنظیم مقررات وزارت ارشاد و مرکز رسانه‌های دیجیتال درحال آماده سازی یک پیوست فرهنگی هستند و چارچوبی پیوست آماده شده و پس از تکمیل به اپراتورها ابلاغ می‌شود و آنها موظف هستند که این مواد را رعایت کنند.
 
وی با اشاره به راه اندازی یک سامانه از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال، برای  ارسال شکایت کاربران در خصوص پیامک‌های انبوه و تبلیغاتی، اظهار داشت: این مرکز فقط باید در خصوص تعیین محتوای پیامک‌های تبلیغاتی وارد شود و نظارت بر شکایت‌های مرتبط با این پیامک‌ها به عهده سازمان تنظیم مقررات است.

رضوانی گفت: چنانچه در بحث محتوا شکایتی بود کاربران می‌توانند شکایت خود را به این مرکز اعلام کنند، دراین زمینه رگولاتوری با این مرکز هماهنگ است ولی در غیر اینصورت رسیدگی به شکایت‌های عمومی در حیطه وظایف مرکز رسانه‌های دیجیتال نیست./ز

برچسب ها: پیامک ، محتوای ، دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار