رئيس كل گمرك ايران، از رشد ۲۸ درصدي صادرات غير نفتي كشور در ۹ ماهه سال جاري خبر داد و گفت: در اين مدت، ارزش صادرات قير كشور با رشد ۵۵ درصدي مواجه شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، عباس معمارنژاد با بيان اينكه صادرات كشور در در ۹ ماهه امسال به ۳۲ ميليارد دلار رسيد اظهار داشت: در فهرست صادرات كشور، رقم صادرات غيرنفتي ۲۸ درصد رشد داشت و اين نشان مي‌دهد برغم وجود محدوديت‌ها، صادرات غيرنفتي افزايش يافته است.

رئيس كل گمرك ايران، با اعلام اينكه حجم تجارت خارجي كشور در ۹ ماه امسال به بيش از ۷۳ ميليارد دلار رسيد، بيان داشت: ۴۲ ميليارد دلار از اين ميزان واردات است كه در مقايسه با مدت مشابه پارسال هشت درصد كاهش دارد.

معمار‌نژاد بيان داشت: از رشد ۵۵ درصدي ارزش صادرات قير كشور در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در اين مدت بيش از ۱. ۶ ميليون تن قير به ارزش ۸۱۸. ۵ ميليون دلار از كشور صادر شد

وي از ورود بيش از شش ميليون تن انواع نهاده‌هاي دامي و طيور به كشور در ۸ماهه امسال خبر داد و گفت: مجموع ارزش واردات دانه ذرت دامي، كنجاله سويا و جو در اين مدت به بيش از ۲. ۶ ميليارد دلار رسيد./س
برچسب ها: گمرک ، غیر نفتی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار