سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي اظهار داشت: در بازی خيلي كم اشتباه و جنگنده ظاهر شديم و به هيچ عنوان مقابل متين ورامين بازنده نبوديم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،، جبار قوچان نژاد پس از شكست 3 بر 2 تيمش مقابل تيم واليبال متين ورامين كه در سالن گل عباسي ورامين به پايان رسيد عنوان كرد: بازي خوبي در مقابل تيم پرمهره متين ورامين ارائه داديم و به هيچ وجه مستحق باخت نبوديم.

وي با اشاره به بهره گيري تيم متين ورامين از بازيكنان خوب و ملي پوشش و حمايت تماشاچيان در خانه خود اظهار داشت: با تلاش هايي كه كرده بوديم بازيكنان به شرايط روحي خوبي دست يافته بودند و اصلا تحت تاثير شرايط بازي و قدرت تيم متين ورامين قرار نگرفتند.

سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي با اشاره به پاياپاي بودن اين ديدار افزود: اگر كمي شانس مي‌آورديم و گيم دوم را با نتيجه 26 بر 24 واگذار نمی كرديم و همانند گيم اول پيروز بازی مي شديم قطعا به جای یک امتیاز، 3 امتياز اين ديدار از آن ما بود.

لازم به ذکر است تيم واليبال ميزان با اين شكست 25 امتيازي شد و با ماندن در جايگاه هفتم جدول، چهارشنبه 27 دي ماه در خانه واليبال تهران ميهمان تيم نوين كشاورز خواهد بود./ع

برچسب ها: مستحق ، نبودن ، باخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.