دبیر شورایاری محله حسینی فردوس شهرداری منطقه 18 گفت: ترافیک در محله حسینی فردوس برای شهروندان این محل به یک مسئله عذاب آور تبدیل شده است.

علی تفرشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: عمده ترافیک محله حسینی فردوس در خیابان های شهید نظافتی، شهیدان اسماعیلی و بیگلو است که علاوه بر این مسدود کردن خیابان شهیدان اسماعیلی به دلیل انجام کارهای عمرانی برای ساخت زیر گذر مشکلات ترافیکی را دو چندان کرده است.

دبیر شورایاری محله حسینی فردوس اظهار داشت: اهالی این محل از نبود نظارتی و توجه مسئولان ناراضی اند و خواهان رفع راهبندان هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با ساخت یک دور بر گردان در شمال خیابان بهار( در همسایگی منطقه 9) شاهد حل مشکل ترافیکی در خیابان های همجوار برطرف شود.

**‌ مشکل ترافیک محله بزودی برطرف می شود

در ادامه محمدرضا سالمی معاون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به برطرف شدن مشکلات ترافیکی خیابان شهیدان اسماعیلی تا چند ماه آینده گفت: متأسفانه مشکلات ترافیکی در محله حسینی فردوس برون سازمانی است و تنها با عملکرد مسئولان منطقه نتیجه بخش نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به افتتاح طرح ملی راه آهن در چند ماه آینده خیابان شهیدان اسماعیلی هم بازگشایی می شود و به طور کامل گره ترافیکی در این محدوده رفع می شود./ز

برچسب ها: ترافیک ، عمرانی ، فردوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار