رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه امروز فعالیت مجامع خیرین مدرسه سازبه برون مرزهای کشور گسترش پیدا کرده است، گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز در اکثر کشورهای جهان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، حافظی در سنندج گفت: 16 سال پیش هسته مرکزی حرکت بزرگ مردمی مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور با شماری اندک از خیرین پایه گذاری شد و امروز با عضویت بالغ بر 400 هزار خیر در اوج بالندگی و شکوفایی قرار دارد.
 
رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  همچنین اضافه کرد: تا کنون سه بار جشنواره خیرین مدرسه ساز در این مدرسه برگزار شده و هر بار50 میلیارد تومان کمک های ایرانیان حوزه خلیج فارس جمع آوری شده است.
حافظی با بیان اینکه امسال همزمان با افتتاح مدرسه شارجه چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در امارات برگزار خواهد شد افزود: سال گذشته و با سفر به ترکیه مجمع خیرین در آنکارا و استانبول راه اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه در چهار شهر بزرگ کانادا نیز مجامع خیرین مدرسه ساز راه اندازی خواهد شد، گفت: این مجامع در کشورهای انگلستان وامریکا نیز راه اندازی می شود.
حافظی با بیان اینکه معضل اساسی کشور اقامت 10 درصد از مردم ایران در کشورهای جهان است گفت:جامعه خیرین مدرسه ساز با حضور فیزیکی در کشورهای بیگانه و بررسی وضعیت تحصیل ایرانیان مقیم ان کشورها اقدام به ساخت مدارس ایرانی کرده مانع از فراموشی ملیت جوانان خواهد شد./ع
برچسب ها: خیرین ، جهان ، ملیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.