رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز بررسی سؤال نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی نهایی می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ عبدالرضا عزیزی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس،گفت:در این نشست کارگروه موارد خاص کمیسیون اجتماعی مجلس، جلسه نهایی بررسی سؤال رجایی،‌ قاضی‌پور، علیلو، آصفری از وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بررسی لایحه قانون مالیات ‌های مستقیم و اصلاحات بعدی،تصریح کرد:همچنین در این نشست پیشنهادات کارگروه‌های تخصصی درباره سیاست کمیسیون جمع‌بندی نهایی می‌شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی،در ادامه از حضور کارگروه پیشگیری از آسیب‌ ها این کمیسیون در محل ستاد مبارزه با مواد مخدر در روز دوشنبه خبر داد و افزود:‌در این روز کارگروه ایثارگران برای بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری تشکیل جلسه می دهد و کارگروه پیشگیری از آسیب ‌ها نیز از ستاد مبارزه با مواد مخدر بازدید می‌کند.

عزیزی با اعلام اینکه از کمیته جمعیت و توسعه سازمان ملل برای حضور در نشست روز ( سه شنبه ) کمیسیون اجتماعی مجلس دعوت شده است، گفت: در این نشست طرح اصلاح تبصره ماده ۳۲، ۴۴ و ۴۵ قانون مدیریت مورد بررسی قرار می‌گیرد./ع

برچسب ها: بررسی ، نهایی ، سول از وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.