سرمربی تیم راه آهن گفت : هواداران تراکتور برای هر تیمی نعمت است، متاسفانه تیم هایی چون راه آهن که حتی در بازی های خانگی تماشاگر ندارند زیاد در لیگ برتر موفق نمی شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی دایی سرمربی تیم راه آهن با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و راه آهن تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

وی در خصوص بازی فردا گفت : تراکتور تیم بزرگی هست و همیشه بازی کردن مقابل آن آنهم در تبریز مقابل هواداران بسیار خونگرم و پرشورش برای هر تیمی سخت است ما نیم فصل دوم را بسیار بد شروع کردیم و با دو باخت فقط برای کسب 3 امتیاز به تبریز آمدیم . تراکتور امسال تیم بسیار قدرتمندی است و با کادر فنی قدرتمند خود حریف سختی برای همه تیم ها است .

وی همچنین در خصوص هواداران تیم تراکتورسازی گفت : هواداران تراکتور نقش بسیار زیادی در نتیجه گیری تیمی چون تراکتور دارد و این هوادار برای هر تیمی نعمت است متاسفانه تیم هایی چون راه آهن که حتی در بازی های خانگی تماشاگر ندارند زیاد در لیگ برتر موفق نمی شوند ولی تیم تراکتورسازی در بازی های خارج از خانه نیز از هواداران پرشورش بهره مند است و این زمینه را برای پیشرفت تیم کاملا فراهم می نماید .

دایی در خصوص محرومین و مصدومین تیمش برای بازی فردا گفت : ما حسین پاشایی را به خاطر محرومیت و فرزاد آشوبی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم .  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار