سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص بازی تیمش مقابل تیم راه آهن گفت : راه آهن تیمی است که برای دفاع و بازی بسته به تبریز آمده است و کار مقابل چنین تیمی سخت است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی تیمش مقابل راه آهن تهران گفت : ما سعی می کنیم ایستا بازی نکنیم و با توجه به نحوه بازی حریف به صورت شناور بازی ارائه کنیم ما در همه بازی ها نشان دادیم که روی زمین کار می کنیم.

وی همچنین در خصوص تیم راه آهن گفت : راه آهن تیمی است که برای دفاع و بازی بسته به تبریز آمده است و کار مقابل چنین تیمی سخت است و ما باید مقابل ضد حمله های سریع آنها نیز برنامه داشته باشیم تا بتوانیم با کسب 3 امتیاز به روند رو به رشد خود ادامه دهیم چون در نیم فصل دوم جای اشتباه وجود ندارد و باید برای کسب 3 امتیاز بجنگیم .

اولیویرا تصریح کرد: هدف اصلی ما اینست که در صدر جدول لیگ برتر ایران حضور داشته باشیم و سپس در آسیا که امتحانی بسیار سخت است حضور بیابیم و با توجه به تیم های قدرتمندی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند بتوانیم نتایج درخوری را کسب کنیم . ما همه افکارمان را متمرکز بازی می کنیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم .

وی همچنین در خصوص بازیکن های جدید جذب شده در تیم گفت : جاناتان داسیلوا یک بازیکن با سطح فنی بالا است و ما درصدد این هستیم که او را آماده کنیم و در ترکیب تیم استفاده کنیم بازیکنان امیدی هم که در اختیار داریم بازیکنان خوبی هستند و براساس بازی و زمان می توانیم از آنها استفاده کنیم . او همچنین از مصدومیت میلاد فخرالدینی در بازی فردا خبر داد و گفت فردا میلاد را به خاطر مصدومیت و کاظمیان را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم . 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.