"بهزاد" در این سریال شخصیتی به مانند "هملت" دارد که دچار تردید در مسائل خانوادگی و عاطفی می شود.

حمید گودرزی بازیگر نقش بهزاد در سریال "زمانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه انتخاب خود برای بازی در این سریال گفت: هنگام عیادت یکی از دوستان پس از بازگشت به دیدن حسن فتحی در استودیو صداگذاری رفتم و بعد وی پیشنهاد بازی در این مجموعه را به من داد.
وی در خصوص اهمیت فیلم نامه اظهار داشت: قصه فیلم نامه برایم در درجه اول اهمیت قرار دارد ولی این کار علاوه بر فیلم نامه آن به دلیل حضور حسن فتحی و اسماعیل عفیفه برایم کار ویژه ای بود.
گودرزی در خصوص نقش خود در این سریال عنوان کرد: بهزاد بی شباهت به شخصیت هملت نیست چرا که دچار تردید، هم در ارتباط با مسائل خانوادگی و هم مسائل عشق و عاطفی می شود.
وی در این باره تصریح کرد: بهزاد به نظرم نقش جذابی بود و ایفای نقش آن را پذیرفتم و همچنین علاقه به کار جدی با حسن فتحی داشتم.
وی در خصوص کارنامه حسن فتحی اظهار تمایل کرد و علاقه به کار در تلویزیون و سینما را اینگونه عنوان کرد: کار اگر خوب باشد برایم سینم و تلویزیون فرقی ندارد کار بد اگر سینمایی هم باشد چندان اهمیت ندارد و بدلیل 11 ماه کار در سریال زمانه مدتی از فضای سینما دور بوده ام.
گودرزی در پایان باز خورد مردم از این سریال را اینگونه بیان کرد: بازخورد مردم تا اینجای قصه بسیار خوب بوده و راضی هستیم اما هنوز گره های اصلی داستان باقی مانده است.
گفتنی است، سریال "زمانه" به کارگردانی حسن فتحی از شنبه تا پنج شنبه ساعت 20:45 از شبکه سه سینما پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار