چندیست خبرهایی از گوشه و کنار راجع به گوشی گلکسی اس ۴ سامسونگ شنیده می شود و تصاویری منتشر گردیده است که احتمالا متعلق به این چهارمین کهکشانی سامسونگ است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ،چندیست خبرهایی از گوشه و کنار راجع به گوشی گلکسی اس ۴ سامسونگ شنیده می شود و تصاویری منتشر گردیده است که احتمالا متعلق به این چهارمین کهکشانی سامسونگ است. اما اخیرا ویدئویی از این محصول جدید سامسونگ در یوتیوب منتشر گردیده که اطلاعات جدید و جالبی از این گوشی بدست می دهد که شاید دیدن آن  برای شما هم جالب باشد.

سامسونگ در سال ۲۰۱۲ میلادی به مدد موفقیت چشمگیر سری گالکسی به بزرگترین فروشنده گوشی‌های تلفن همراه در جهان تبدیل شد و حالا بعد از گذشت چند ماه از معرفی گوشی گلکسی اس ۳ نوبت به چهارمین سری آن رسیده است.

اطلاعاتی که این ویدئو در اختیار ما قرار می دهد تا حدودی اخبار قبلی راجع به این گوشی را به نوعی تایید می کند. گلکسی اس ۴ احتمالا دارای یک صفحه نمایش  اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰p می باشد و دوربین آن ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. در این ویدئو همچنین اشاره گردیده که گلکسی اس ۴ از یک پردازنده ۴ هسته ای۲GHZ استفاده می کند. چیزی که در این ویدئو جلب توجه می کند ضخامت بسیار کم گوشی است که تاکید شده بسیار نازکتر از گلکسی اس ۳ و آیفون ۵ خواهد بود و همچنین صفحه‌نمایش آن دارای یک لبه بسیار باریک و تقریباً Edge-to-Edge است. نکته دیگری که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند کیبرد لیزری آنست که قطعا این گوشی را از رقبای دیگر خود متمایز می کند.

البته هنوز نمی توان راجع به این ویدئو و اطلاعات آن اظهار نظر قطعی کرد و باید تا معرفی و اعلام رسمی از سمت سامسونگ منتظر ماند. هنوز زمان مشخصی برای معرفی و عرضه این محصول از سمت سامسونگ اعلام نشده است.

برچسب ها: گوشی ، گلکسی ، سامسونگ ، شایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار