"محمد سيد احمد" دبير سياسي حزب ناصري مصر گفت: اين ابتكار ايران در زمانی مناسب و در چارچوب تلاش برای حل مسائل منطقه به دور از دخالت و برنامه های خاص بیگانگان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ وي سفر صالحی را گامي به جلو به سمت برقراري روابط ميان مصر و ايران دانست و گفت: ايران يكي از کشورهای مهم و تاثیرگذار در خاورميانه به شمار مي آيد و قدرتي است كه نمي توان آن را ناديده گرفت.
سید احمد گفت: اگر تلاش ها به ثمر بنشيند و روابط دو كشور از سر گرفته شود، در كنار سوريه كه در حال حاضر مورد تهديد قرار گرفته است، قدرت عظيمي در منطقه تشكيل خواهند داد و توازن قوا را به هم خواهند زد.
اين سياستمدار مصري با اشاره به اين كه صالحي وزير خارجه ايران به بحران سوريه و يافتن ابتكاري واقعي براي حل بحران سوريه به دور از طرح هاي خارجي پرداخته است، اظهار داشت كه اين امر از اهميت فوق العاده اي برخوردار است.
سيد احمد گفت: گفت وگوي صالحي با مسوولان مصري درباره سوريه گامي مهم در مسير حل بحران و به پايان رساندن آن است، به ويژه پس از سخنراني اخير بشار اسد و ابتكاري كه براي حل اوضاع كشور مطرح كرد.
دبير شاخه سياسي حزب ناصري با تاكيد بر لزوم توقف حمايت هاي مالي و تسليحاتي كشورهاي منطقه اي و كشورهاي حوزه خليج فارس از گروه هاي مسلح و تروريست در سوریه اظهار داشت: اين امر نتيجه بخش نخواهد بود بلكه بايد بر سر ميز گفت گوها نشست تا خود سوری ها درباره آینده تصمیم بگیرند.
وي با تاكيد بر اين كه هدف از اين جنگ عليه سوريه، خارج كردن آن از محور مقاومت به نفع رژيم اشغالگر است، به كشورهاي منطقه اي دشمن سوريه هشدار داد كه اين حوادث گريبانگير آنها نيز خواهد شد.

برچسب ها: سیاست ، صالحی ، ارزیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار