عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره ارتباط علما از جمله آيت‌الله مصباح يزدي با احزاب و گروه‌هاي سياسي عنوان کرد: استنباط من اين است که درب خانه علما و بزرگان ديني ما برروي همه علاقه‌مندان به نظام و انقلاب باز است.

حسین طلا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر آیت‌الله مصباح یزدی (در جمع اعضاي جمعيت ايثارگران) مبني براينکه «وحدت بين اصولگرايان عملا امکان‌پذير نيست» اظهار داشت: استنباط من اين است که اين فرمایش به حوزه ساکتین فتنه برمی‌گردد؛ کسانی که اصولگرا بودند اما آن زمان که تشخيص حق و باطل برای مردم سخت شده بود و نظام نیاز داشت تا آن‌ها ریش و ابرو گرو بگذارند و نسبت به فتنه مواضع خود را اعلام کنند، سکوت اختيار کردند.

وی در تعریف اصولگرایی با بيان اينکه اصولگرا کسي است که کلیات نظام را قبول دارد و به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پايبند است،‌ گفت: تفاوت اصولگرايان از آنجا ناشي مي‌شود که آیا اين اصولگرايان حاضر به پرداخت هزینه براي عقاید خود هستند؟

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در ادامه تصريح کرد: اين افراد محافظه کار شايد اصولگرا باشند اما شایستگي حضور در مناصب مهم کشوری را ندارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره ارتباط علما از جمله آيت‌الله مصباح يزدي با احزاب و گروه‌هاي سياسي عنوان کرد: استنباط من اين است که درب خانه علما و بزرگان ديني ما برروي همه علاقه‌مندان به نظام و انقلاب باز است.

طلا با بيان اينکه علما و مراجع هميشه در قالب "معيارها، کليات و چهارچوب‌ها" صحبت مي‌کنند،‌ نه در قالب "احزاب،‌ گروه‌ها و ائتلاف‌ها"، تاکيد کرد: البته به نظر مي‌رسد هرچه گروهي به معيارها و چهارچوب‌هاي مورد اشاره،‌ نزديک‌تر باشد، تمايل علما نيز به آن گروه‌ها بيشتر است.

وي در ادامه، درباره "جايگاه جبهه پايداري دربين مردم" گفت: مردم معتقد به ارزش‌های نظام، آرمان‌هاي امام خمینی(ره) و پايبند به خون شهدا هستند و همچنان از خون شهدا، حفاظت و پاسداری می‌کنند؛ هر گاه گروهی بیایند که شعار، عمل و گفتمانش به آرمان‌های مردم نزدیک باشد به آن اقبال نشان می‌دهند.

طلا ضمن اشاره به اينکه در انتخابات گذشته مردم احساس کردند جبهه پایداری به عقاید و خواسته‌های آنها نزدیک‌تر است، اظهار داشت: پایداری تا زمانی که بر اصول و ارزش‌هاي اسلام و انقلاب پایدار بماند و پای خیمه ولایت بایستد، پایدار خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری همچنين خاطرنشان کرد: جبهه پایداری، با توجه به رهنمودها و ارشاداتی که از آیت‌الله خوشوقت و آیت‌الله مصباح يزدب دریافت می‌کند، گفتمانش از تشکیلاتش جلوتر بوده و خیلی سریع در بین مردم جایگاه پیدا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار