مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات در کادر فنی پرسپولیس جواب داده و این تیم به شرایط آرمانی رسیده است.

اردلان آشتیانی مدافع سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس با توجه به تغییراتی که در کادر فنی اش داشته، در شرایط آرمانی قرار گرفته و به جایی رسیده که هواداران دوست داشتند. پرسپولیس با این شرایط می تواند مقابل صبای قم در زمین حریف هم پیروز از زمین بیرون بیاید.

وی افزود: به نظر من پرسپولیس در لیگ برتر می تواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد چون یک نیم فصل فرصت دارد و شاید هم بتوانند مثل سال 86 که 12 امتیاز اختلاف با استقلال را جبران کردند و آخر فصل بالاتر از آنها ایستادند را امسال هم جبران کنند. شاید تاریخ برای پرسپولیس تکرار شود و باز هم پرسپولیس اختلاف امتیازاتش با استقلال را جبران کند چون شرایط خیلی خوبی دارد و می تواند نتایج خوبی کسب کند و در جمع مدعیان قرار بگیرد.

آشتیانی در پایان گفت: پرسپولیس در جام حذفی یک بازی سخت مقابل ذوب آهن اصفهان دارد چون ذوب آهن یک تیم تاکتیکی است. اگر پرسپولیس بتواند ذوب آهن را ببرد، راهش برای قهرمانی در جام حذفی هموار می شود و با حضور استقلال هم می تواند قهرمان شود چون شرایط پرسپولیس در جام حذفی بهتر از استقلال است و می تواند تمام توانش را روی جام حذفی بگذارد تا با قهرمانی در این مسابقات سهمیه آسیا را بگیرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار