تیم سپاهان اصفهان اگر چه عنوان سه دوره قهرمانی پیاپی را یدک می کشد اما نیم فصل دوم لیگ را خوب شروع نکرد تا بسیاری به عملکرد این تیم خرده بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سپاهان اصفهان تیمی است که در سال های اخیر همواره یکی از تیم های مدعی قهرمانی بوده است تیمی که پر افتخار ترین تیم لیگ برتر است وعملکرد خیره کننده ای در سال های متمادی داشته است.

سپاهانی ها اگر چه به عنوان قهرمانی در نیم فصل اول رقابت ها رسیدند ولی با آغاز دور دوم مسابقات چندان خوب عمل نکردند.

سپاهان در اولین دیدار نیم فصل مقابل تیم مس کرمان با یک گل بازی را واگذار کرد.

سپاهانی روند ناکامی های خود را در بازی دوم نیز تکرار کردند و مقابل فولاد با یک گل بازی را واگذار کردند تا زمزمه هایی از وجود حاشیه دراین تیم شنیده شود.

مسئولان سپاهان چنین باخت هایی را جزئی از دنیای فوتبال معرفی کردند و معتقد هستند که این زخم های فعلی در تیم خوب شدنی هستند.

سپاهانی های در روز 24 بهمن ماه سومین دیدار نیم فصل دوم خوب را در مقابل تیم راه آهن برگزار می کنند دیداری که حساسیت زیادی برایشان دارد تا از زیر تیغ انتقادات فراوان خارج شوند.

*** سپاهان در جام حذفی

سپاهان علاوه بر لیگ برتر، در تورنمنت جام حذفی نیز حضور داشتند و تا به این جای کار خوب کار کرده اند.

سپاهان در اولین مسابقه جام حذفی خود در مقابل تیم فولادی قرار گرفت که امسال یکی از بهترین سال های حضورش در لیگ را تجربه می کند. اما شاگردان کرانچار موفق شدند با نتیجه 2 بر یک تیم فولاد را شکست بدهند.

سپاهان در دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم مس رفسنجان رفت و با یک گل توانست این تیم را هم از پیش رو بردارد

سرانجام در مرحله یک چهارم نهایی سپاهانی ها قاطعانه با دو گل تیم صنعت نفت آبادان را شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی را ه پیدا کردند.

به نوعی شاگردان کرانچار قصد دارند تا ناکامی های نسبی خود را در این رقابت ها جبران کنند. رقابت هایی که اگر چه خیلی سریع و با تعداد مسابقه کم به پایان می رسد اما می تواند یک سهمیه آسیایی به تیم ها بدهد سهمیه ای که بدست آوردن آن افتخار بزرگی برای تیم هاست.

به هر حال سپاهان اصفهان هنوز هم یک مدعی است و فرصت زیادی دارد تا دوباره صدرجدول را از آن خود کند سپاهان در حال حاضر چهارم جدول است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.