سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: تیم گاز خوزستان بازی بسته ای را به نمایش گذاشت تغییر و تحول در نیمکت این تیم انگیزه ی دو چندانی را به بازیکنانش داده است.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوبی برگزار شد با توجه به اینکه بازیکنانم به تازگی از شوک جام جهانی  و حضور  در تیم ملی  خارج شده اند از این پیروزی ها در آنها ایجاد انگیزه می کند شرایط روحی و جسمانی تیم در حال حاضر عالی است و می توانیم افکاری را که مدتها به دلیل جو نا مطلوب تیم اجرا نمی کردیم را در برنامه های تمرینی و استراتژیک جای دهیم.

وی افزود: تیم گاز خوزستان شکست سختی  داشت اما از زمان تغییراتی که در این تیم صورت گرفت و پیروزی هفته ی گذشته انها با انگیزه ی دو چندانی وارد سالن شدند و رقیب سختی بودند زیرا در تمام مدت مسابقه به صورت بسته بازی می کردند.
 
سرمربی شهید منصوری بیان داشت: در جریان بازی تیم داوری متفاوت خوبی داشت به همین دلیل بازی آرام بدون حاشیه ای را داشتیم با توجه به اینکه زمان و روز برگزاری رقابت خوب نبود ولی هواداران بسیاری به تماشای بازی به سالن آمده بودند که همین امر باعث جذابیت بیشتر بازی شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم  بازیکنان تیم پس از رهایی از وضعیت نامطلوب روحی و روانی خود با  روند پیروزی های خود ادامه دهند تا بتوانیم توانایی های خود را در این فصل نیز ثابت کنیم./آق

برچسب ها: رضا ، لک ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار