اختصاص 30 میلیارد ریال به فاز 2 پارک فناوری پردیس

در شش ماهه گذشته بخش خصوصی در فاز 2 پارک فناوری پردیس 30 میلیارد و در فاز 1، 2000 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

مهندس صفاری نیا رئیس پارک فناوری رئیس در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي  باشگاه خبرنگاران گفت: به علت پیچیده و تخصصی شدن زمینه های مختلف دنیای کسب و کار، شرکت ها امروزه نمی توانند به تنهایی در همه زمینه ها موفق عمل کنند به همین دلیل نقش مراکز و شرکت های خدماتی که به ارائه خدمات و مشاوره های تخصصی در زمینه های مختلف پرداخته که در پیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: پارک فناوری پردیس و در راستای اهداف ملی خود و به منظور تسهیل در برخورداری شرکت های دانش بنیان در یک ایستگاه واحد one stop shop‌ اقدام به تشکیل مرکز تجاری سازی و خدمات فناوری نموده است.

این مرکز که در مجتمع فن بازار و تجاری سازی پارک استقرار دارد با ایجاد شبکه ای قوی از موسسات دولتی و خصوصی، مجموعه کاملی از خدمات مورد نیاز شرکت ارائه کردند.

وی اظهار داشت: فاز دوم پارک به حوزه سلامت به خصوص دارد و تجهیزات پزشکی اختصاص پیدا نموده همچنین بخش فناوری نانو و صنعت نفت بخش های دیگر این فاز را تشکیل می دهند که تا کنون شرکت های در حوزه های داروهای نو ترکیب، تجهیزات پزشکی و مکانیکی عضو این فاز شده اند و مجموعا 15 درصد اراضی قابل واگذاری تاکنون واگذار شده است.

وی یادآور شد: تا کنون بیش از 2000 میلیارد ریال بخش خصوصی در فاز یک پارک و بیش از 30 میلیارد ریال در شش ماهه گذشته و فاز 2 سرمایه گذاری نموده است./ع2

برچسب ها: فناوری ، پردیس ، مکانیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار