دانشگاه قرآن و حدیث 4800 دانشجوی در دوره های حضوری و مجازی دارد که از این تعداد 1300 نفر در دوره های حضوری اشتغال به تحصیل دارند.

دکتر حجت معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي  باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر این دانشگاه در دوره های کارشناسی از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور دانشجویان را پذیرش می کند و در دوره های کارشناسی ارشد از دو شیوه برگزاری آزمون های اختصاصی ویژه طلاب و آزمون های سراسری سازمان سنجش کشور پذیرش دانشجویان علاقه مند به تحصیل در این رشته ها را انجام می دهد.
 
وی افزود: علاوه بر تهران در شهرهای قم و اصفهان نیز شعبه های دانشگاه قرآن و حدیث دایر است و مجوز تأسیس دانشگاه در شهر مقدس را نیز بدست آورده ایم و از سایر شهرهای کشور نیز درخواست هایی برای راه اندازی رشته های قرآن و حدیث داریم که آنها را پیگیری خواهیم کرد.
 
وی به آموزش های مجازی دانشگاه قرآن و حدیث پرداخت و یادآور شد: در دوره های مجازی این دانشگاه دانشجویان زیادی از ایران و سایر کشورها در حال تحصیل هستند و به علت اینکه این دوره ها به زبان فارسی است فقط دانشجویان فارسی زبان می توانند در این دوره ها دانشجو شوند و در حال پیگیری برای راه اندازی، رشته های قرآن و حدیث به سایر زبان ها به خصوص عربی و انگلیسی هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: پذیرش دانشجو در مقطع دکتری نیز به شیوه نیمه متمرکز و از طریق آزمون های سازمان سنجش انجام می شود و در حال حاضر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در شش رشته و گرایش دوره های آموزش های مجازی را برگزار می کنیم./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار