مدیر عامل انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در خاورمیانه گفت: اهداف گروهک تروریستی منافقین هم‌سو با اهداف رژیم جعلی صهیونیستی و بر مبنای ماهیت فرقه‌ای و اتخاذ رویکرد ستیزه‌جویانه تنها بر مقابله با بسط روابط منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران بنا شده است.

حمید سجادی در گفتگو  با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دروغ پردازي‌هاي سايت گروهک تروریستی منافقین درباره اوضاع منطقه گفت: هدفی که گروهک تروریستی منافقین از فعال کردن دستگاه دروغ پردازی‌شان پيرامون حوادث عراق و سوریه دنبال می‌کند ارتباط وسیعی با شیوه زیست این تشکیلات تروریستی دارد.

وی ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین بقای خویش را در فضایی بحران زده تعریف کرده است، فضایی که موضوع منافقین را از محوریت انداخته و تمرکز افکار عمومی را از رسیدگی به موارد گسترده نقض حقوق بشر توسط این گروهک تروریستی منحرف و با آگاهی از فقدان پایگاه اجتماعی، حامیانی از جنس دیگر را جستجو می‌کند.

سجادی افزود: ایدئولوژی و استراتژی گروهک تروریستی منافقین بر بنیان مبارزه ستیزه‌جویانه تدوین و طراحی شده است، در واقع بنیان این تشکیلات که در مانیفست، بیانیه‌ها و اقدامات این گروهک تروریستی به کرات بر آن تاکید شده مبارزه‌ای ستیزه‌جویانه است؛ امری که مبنای تدوین و طراحی تاکتیک‌های این گروهک تروریستی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اعضای گروهک تروریستی منافقین را افرادی ستیزه‌جو با ایدئولوژی جنگ‌طلبانه و با پوشش همیشگی یونیفورم‌ها تشکیل داده است، اعضایی که تخصص‌شان فرماندهی تانک و تخریب، آموزش دیده‌های امنیت و اطلاعات دیکتاتور سابق عراق، با خلق و خوی ناشی از گذراندن دورانی طولانی از زندگی قرارگاهی که بسیاری از ویژگی‌ها را در آنها نهادینه کرده و گروهی که سال‌ها کوله‌باری از مزدوری را علیه ملت خویش به دوش می‌کشد.

مدیرعامل انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در خاورمیانه افزود: گروهک تروریستی منافقین تلاش می‌کند تا  با هر ابزاری وجه عقلانی اعضای خویش را در پس شعارهای توخالی و تهیج احساسات در قالب یک ایدئولوژی ستیزه‌جو سرکوب و منکوب کند،  با این اوصاف بستر بحران زده به آسانی می‌تواند زمینه‌ساز چنین توهماتی باشد.

سجادی ادامه داد: در این راستا دستگاه دروغ پردازی منافقین وجه حیاتی را برای این گروهک تروریستی ایفا می‌کند و تصویر سازی و سیاه نمایی، از جمله این واقعیات است.

وی تصریح کرد:  گروهک تروریستی منافقین این بازیگری را در راستای منافع دول غربی و رژیم جعلی صهیونیستی تعریف کرده و در عوض این ایفای نقش ابزاری تلاش می‌کند تا از حمایت‌های آنها بهره‌مند شود.

سجادی افزود:  تمامی اقدامات تخریبی گروهک تروریستی منافقین همگی به گونه‌ای هماهنگ و زنجیره‌وار در نقاطی فعال هستند که جمهوری اسلامی ایران به رغم تمامی تلاش‌های دول غربی توانسته تعاملات خوبی داشته باشد، از جمله این کشورها می‌توان به عراق و سوریه اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اهداف گروهک تروریستی منافقین هم‌سو با اهداف رژیم جعلی صهیونیستی و بر مبنای ماهیت فرقه‌ای و اتخاذ رویکرد ستیزه‌جویانه تنها بر مقابله با بسط روابط منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران بنا شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: منافقین ، منطقه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار