همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب و نمایشگاه داناب ، روابط عمومي شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي ، به عنوان يكي از روابط عمومي هاي برتر كشور در ارزيابي عملكرد سال ۱۳۹۰ در بين شركتهاي آب منطقه اي مورد تقدير قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در گردهمايي سالانه روابط عمومي هاي بخش آب كشور كه به حضور مديرعامل شركت مديريت منابع آب ايران ، مديركل روابط عمومي و امور بين الملل شركت مديريت منابع ايران و مدير كل روابط عمومي وزارت نيرو و جمعي از مديران روابط عمومي شركت هاي آب منطقه اي برگزار شد، با اهداي لوح تقدير از روابط عمومي هاي برتر بخش آب تقدير شد.

مشاور وزير نيرو و مديرعامل شركت مديريت منابع آب ايران با اشاره به ضرورت تهيه سند چشم انداز و خط مشی روابط عمومی بخش آب کشور افزود : بر اساس اين سند هم دورنمایی برای فعالیت های روابط عمومی مشخص شود و هم بتوان به سنجش تأثیرات فعالیت ها پرداخت.

مهندس حاج رسوليها افزود: در تهیه این سند، توجه به ویژگی های مانند شفافیت اهداف، مخاطب شناسی دقیق و اختصار، ضروری است.

وي با اشاره به اجرای موفق طرح دانش آموزی نجات آب(داناب) از سوی روابط عمومی های شرکت های آب منطقه ای در بیشتر استان های کشور ، گفت: این نخستین بار بود که بخش آب کشور، یک کار آموزشی تخصصی و هدفمند را بر روی یک گروه مشخص اجرا کرد که با وجود همه مشکلات و محدودیت های مالی و بودجه ای، خوشبختانه آثار بسیار خوبی به جا گذاشته است.

گفتني است در اين گردهمايي روابط عمومي شركت توسعه منابع آب و نيروي ايران به عنوان رتبه اول ، روابط عمومي سازمان آب و برق خوزستان به عنوان رتبه دوم و روابط عمومي آب منطقه اي آذربايجان شرقي و خراسان رضوي به صورت مشترك رتبه سوم را در ميان شرکت های تابعه شرکت مدیریت منابع آب ایران به خود اختصاص دادند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.