قائم مقام فرهنگی – سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از تشکیل دبیر خانه اقماری هشتمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان در دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دکتر عباس شیراوژن قائم مقام فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: همکاری دانشگاه پیام نور با نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در زمینه نشر آثار و افکار استاد شهید مرتضی مطهری (ره) موجب شد که در نشست های هماهنگی که با معاونت فرهنگی این دانشگاه داشتیم دبیر خانه اقماری هشتمین جشنواره حکمت مطهر را در این دانشگاه مستقر کنیم.

وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فرهنگ کار جمعی و تعامل فرهنگی دستگاه های فرهنگی با یکدیگر تصریح کرد: تعامل دستگاه های دانشگاهی در موضوعات فرهنگی همواره موجب هم افزایی و اثر گذاری بیشتر جشنواره ها  و طرح ها فرهنگی می شود.

شیرواژن در پایان خاطر نشان کرد: تعاملات و هماهنگی های خوبی با دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد نیز برای تشکیل دبیر خانه اقماری انجام شده که متعاقباً در این باره اطلاع رسانی خواهد شد./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، پیام نور ، حکمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار