معاون فنی عمرانی منطقه 6 از تکمیل عملیات عمرانی پروژه گمنام-کارگر و افتتاح آن تا دو هفته آینده خبر داد.

رامین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اعلام این خبر افزود: کلیه کارهای عمرانی پروژه زیر گذر گمنام-کارگر انجام شده و تنها قطعات بتنی آن باقی مانده که هم اکنون در حال اجراست.
وی در ادامه تصریح کرد: باند شمالی زیرگذر از ابتدای مهرماه به بهره برداری رسیده و باند جنوبی هم تا دو هفته آینده آماده بهره برداری خواهد بود.
حسینی نژاد در ادامه اظهار داشت: طول زیرگذر کارگر-گمنام حدود 400 متر و عرض آن حدود 11 متر است که دارای 3 لاین شرق به غرب و 3 لاین غرب به شرق است.
وی در ادامه با اشاره به توقف عملیات عمرانی در ساعات اوج ترافیک عنوان داشت: در حال حاضر برای رفاه حال شهروندان در ساعات اوج ترافیک عملیات عمرانی را متوقف کرده و مسیر تردد را برای رانندگان باز نموده و در ساعات غیر ترافیک ماشین آلات در باند جنوبی به فعالیت خود ادامه می دهند.
حسینی نژاد همچنین با اشاره به کاهش حجم ترافیک با بهره برداری از این پروژه تاکید کرد: این تقاطع قبلا به صورت چهارراه بوده که چراغ راهنمایی داشته اما اکنون با افتتاح این پروژه تمامی چراغ های قرمز این محدوده حذف خواهد شد و تردد در مسیر شرق به غرب و غرب به شرق شهید گمنام بدون توقف انجام می شود که به کاهش بار ترافیکی در این منطقه کمک بسیاری خواهد کرد.
حسینی نژاد خاطر نشان کرد: پروژه گمنام-کارگر و گمنام-کردستان با بودجه 20 میلیارد تومان در حال اجراست که تا دو هفته آینده به بهره برداری رسمی خواهد رسید./ز
برچسب ها: ترافیک ، زیرگذر ، گمنام ، کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار