به مناسبت شهادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت حضرت امام رضا(ع) ويژه برنامه «ضریح آفتاب» كاري از گروه ناسبت های ویژه رادیو قرآن شنبه 23 دی ماه از این شبکه پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راديو قرآن ، در ويژه برنامه «ضریح آفتاب » به مناسبت سالروز شهادت  امام رضا(ع) ابعاد شخصیت قرآنی, علمی و سیاسی آن امام همام بررسی می شود.
از ديگر بخشهاي اين برنامه مي توان به انعکاس عزاداری روز شهادت در ارتباط تلفني با شهرهاي قم و مشهدو اشاره کرد همچنین مردم در تماس با این برنامه می توانند از خاطرات زیارت و مشاهدات خود و برکات و اثرات زیارت امام رضا(ع) سخن بگویند.
در بخش کارشناسی با حضورحجت الاسلام محمد پویا و حجت الاسلام حائری زاده  مطالبی در خصوص زندگی امام رضا(ع), احادیث ایشان, نقش قرآن در زندگی آن بزرگوار, نگاهی به حدیث سلسله الذهب بیان می شود.
معرفی کتاب؛بررسی شعرهای رضوی در ادبیات فارسی و بررسی بیانات امام رضا(ع) در بخش تفسیری از دیگر بخش های برنامه "ضریح آفتاب" است.
برنامه "ضریح آفتاب" کاری از گروه مناسبت های ویژه است که به سردبیری فاطمه رحمانی و تهیه کنندگی  اکرم السادات حسینی زاده  شنبه 23 دی ماه ساعت 9صبح به مدت 90 دقیقه از رادیو قرآن پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.