نایب رئیس شرکت سرمایه‌گذاری عدالت مازندران گفت: بسته خدمات بیمه‌ای ویژه برای دارندگان اوراق سهام عدالت به تصویب رسید.

کلوانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: شرکت تعاونی سهام عدالت این شهرستان در راستای خدمات‌رسانی بهینه و مناسب‌تر به شهروندان به ویژه دارندگان اوراق سهام عدالت اقدام به راه‌اندازی دفاتر نمایندگی بیمه با نام شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت ایمن دانا کرده است.

وی تصریح کرد: در پی رایزنی این شرکت با شرکت بیمه دانا کشور و تاسیس شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت ایمن دانا، بسته خدمات بیمه‌ای ویژه برای دارندگان اوراق سهام عدالت به تصویب رسید.

نایب رئیس شرکت سرمایه‌گذاری عدالت مازندران گفت : در این بسته پیشنهادی دارندگان سهام عدالت با مراجعه به دفاتر نمایندگی بیمه‌ای سهام عدالت ایمن دانا در سطح کشور از تخفیفات ویژه انواع خدمات بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

کلوانی افزود: این شرکت در شهرستان نور با راه‌اندازی دفاتر فروش نمایندگی شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت ایمن دانا در مرکز شهرستان (شهر نور) و شهرهای ایزدشهر و چمستان آماده خدمات‌رسانی به آحاد جامعه به ویژه دارندگان سهام عدالت با تخفیفات ویژه بیمه‌ای است.

وی با اشاره به صدور انواع خدمات بیمه‌ای در دفاتر این شرکت برای همه افراد تصریح کرد: از جمله تخفیفات ویژه‌ای که شامل دارندگان اوراق سهام عدالت می شود، تخفیف 70 درصدی بیمه منازل مسکونی، 20 درصدی بیمه حوادث انفرادی و مسئولیت و دیگر تخفیفات بیمه‌های شخص ثالث و بدنه اتومبیل و... است./ع

برچسب ها: توصیب ، خدمات ، سهام عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.