نمایشگاه آثار برگزیده دو دوره جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری در تهران برپا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، در این نمایشگاه 110 اثر از كاریكاتوریست های سراسر كشور در دو دوره جشنواره با موضوع جنگ نرم و تحریم اقتصادی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی كه در این نمایشگاه حضور داشت هدف از برگزاری جشنواره های كاریكاتور را توجه دادن مخاطبین به ابزار،شیوه ها و جوامع هدف به جنگ نرم دانست و گفت:ما می خواهیم شیوه هایی كه در حوزه جنگ نرم به گونه ای بر مخاطب تاثیر می گذارد،نشان داده شود.

مدیر مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری نيز در سخنانی كوتاه درباره آثار حاضر در این نمایشگاه گفت:مجموعه آثار قابل توجهی به لحاظ تنوع و برخوردهای نوآورانه با مضمون كه نقاط و زاویه های پنهانی در آنها دیده می شود،به نمایش درآمده است.

مرتضی گودرزی ادامه داد:اگر جلسات نقد و بررسی آثار در حاشیه این نمایشگاه ها برگزار شود،می تواند به بهبود كار هنرمندان كمك شایانی نماید.

شایان ذكر است آثار كاریكاتور این نمایشگاه در دانشگاه های تهران،شریف، امیركبیر،شهید بهشتی و علامه طباطبایی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین از روز چهارشنبه 20 دی ماه نمایشگاه مجازی این آثار در سایت مركز هنرهای تجسمی به نشانیhttp://www.tajasomi.ir/قابل مشاهده است.

گفتنی است:نمایشگاه آثار برگزیده دو دوره جشنواره سراسری كاریكاتور حوزه هنری خراسان شمالی تا 27 دی ماه از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 18 در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برای بازدید علاقمندان دایرخواهد بود./ع

برچسب ها: نمایشگاه ، آثار ، برگزیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.