امروز با نفوذ جريانات شمالي به نيمه غربي کشور بارش ها در سواحل غربي و مرکزي درياي خزر شدت مي گيرد و دامنه فعاليت سامانه به شمال شرق کشور نيز مي رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،امروز بارش ها در برخي نقاط غرب و شمال غرب شدت بيشتري خواهد داشت که به سبب آن از ميزان گرد و خاک در اين مناطق کاسته مي شود.
بنابراين گزارش، از بعدازظهر امروز با نفوذ جريانات شمالي به نيمه غربي کشور بارش ها در سواحل غربي و مرکزي درياي خزر شدت مي گيرد و دامنه فعاليت سامانه به شمال شرق کشور نيز مي رسد.




گفتني است، از بعدازظهر فردا تنها در سواحل درياي خزر به ويژه در مرکز و شرق دريا بارش برف و باران و وزش باد شديد پيش بيني مي شود و به تدريج اين سامانه از مرزهاي شرقي کشور خارج مي شود.
لازم به ذکر است، طي 2 روز آينده در نيمه غربي و شنبه در نيمه شرقي کشور دماي هوا کاهش مي يابد که سبب يخ زدگي و لغزندگي جاده هاي ارتباطي و حتي در سطح شهر مي شود.
براساس این گزارش، طی امروز و فردا در نیمه غربی و درروزهای جمعه و شنبه در نیمه شرقی کشور دمای هوا کاهش می یابد که سبب یخزدگی جاده های ارتباطی و حتی در سطح شهر می شود همچنین این کاهش دما در استانهای واقع در نیمه شمالی بین 6 تا 12درجه و در نیمه جنوبی بین 4 تا8 درجه  پیش بینی می شود.
شایان ذکر است، امروز به سبب وزش باد شدید در عراق،در استانهای ایلام،خوزستان وباشدت کمتر در جنوب استان کرمانشاه و استان بوشهر گردوخاک سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود همچنین در این مدت در استانهای کرمان،سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نیز باد و گردو خاک دور از انتظار نمی باشد.
برچسب ها: بارش ، باران ، برف ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار