دبير کل اتحاديه بين‌المللي امت واحده گفت: با نزديک شدن انتخابات همه گروه‌ها بايد اخلاق را رعايت کرده و نقد را وسيله تخريب ديگران نکنند.

سليم غفوري دبير کل اتحاديه بين‌المللي امت واحده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت مسئله وحدت در کشور به خصوص با نزديک شدن انتخابات اظهار داشت: تلاش براي ايجاد و حفظ وحدت در همه حوزه‌ها اعم از دانشگاهي، عمومي، اجتماعي و رسانه‌اي بر همگان واجب است به خصوص رسانه‌ها و مطبوعات در اين نوع فضاها نبايد به ژورناليسم زرد بپردازند. 

وي با تأکيد بر وحدت بين گروه‌ها در کشور تصريح کرد: همه گروه‌ها بايد در مسائل پيش‌رو اخلاق را رعايت کرده و با دامن زدن به امور جزئي از کاه، کوه نسازند. 

دبير کل اتحاديه بين‌المللي امت واحده با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در اين مورد گفت: مقام معظم رهبري نيز بارها فرمودند که هنگام به وجود آمدن اختلاف همه افراد جامعه مي‌توانند همديگر را نقد کنند اما اين نقد نبايد با تخريب شخصيت افراد همراه باشد. 

غفوري در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به نزديک بودن انتخابات همه بايد در انتخابات پيش‌رو اخلاق را رعايت کرده و فضاي نقد را به سمت تخريب و انتقام‌گيري نبريم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار