مدل G6-1D48DX از لپ‌تاپ‌های پر مخاطب اچ پی در بازار داخلی است كه البته در رده كمیاب‌های بازار نیز قرار دارد.

این نوت‌بوک همچنین از نمایشگر 6/15 اینچی با رزولوشن استاندارد 1366×768 پیکسل بهره می‌برد كه کیفیت آن دست کم تا وقتی که از زاویه‌ عمودی برای دیدن آن منحرف نشده‌اید خیلی خوب است. در مورد بلندگوهای این نوت بوك هم باید بگوییم كه با وجود بلندگوهای Altec Lansing، صدای تولید شده توسط این نوت‌بوک در حد مطلوبی است.مدل G6-1D48DX از لپ‌تاپ‌های پر مخاطب اچ پی در بازار داخلی است كه البته در رده كمیاب‌های بازار نیز قرار دارد.
این نوت بوك دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازندهAMD A6- 3420M Dual Core 1.5 GHz - Cache 4 MB، رم چهار گیگابایتی و همچنین هارددیسكی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت مجهز است. كارت گرافیك این لپ‌تاپ هم AMD Radeon HD 6520G Discrete-Class Graphics 512 MB UpTo 2037 MB است.
از نظر پورت‌ها و اتصالات هم باید بگوییم كه اتصالات در حد استاندارد هستند و انتظار پورت USB 0/3 را نباید از آن داشته باشید. ولی سایر پورت‌های استاندارد مانند خروجی‌های تصویری VGA و HDMI، ورودی و خروجی صوتی و تعدادی پورت USB 0/2 و پورت شبکه LAN را می‌توان روی لبه‌های کناری دستگاه، مشاهده کرد.
باتری این لپ‌تاپ هم شش سلولی با قابلیت كاركرد 5/4 ساعت است. به طور كلی در مورد این لپ تاپ باید بگوییم كه HP Pavilion G6 یكی از سری نوت‌بوک‌های با قیمت مناسب HP در بازار است. البته نباید از این نوت‌بوک‌ها انتظارهای زیادی به خصوص در کیفیت ساخت بدنه‌ فلزی چون لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت‌تر مثل HP Envy یا HP DV6, HP DV3 را داشت. با این وجود، نوت‌بوک HP G6 نسبت به قیمتی که دارد، دارای بدنه‌ای پلاستیکی ولی با کیفیت و امکانات سخت‌افزاری مطلوب است که می‌تواند نظر بیشتر مشتریان در سطوح مختلف کاربری، از مبتدی تا حرفه‌ای را به خود جلب کند. عملکرد کلی قدرتمند و مناسب، کیفیت خوب نسبت به قیمت، ارائه‌ پورت‌ها و اتصالات متنوع و کافی و... از نقاط قوت و شارژدهی پایین دستگاه از نقاط ضعف این لپ تاپ است.
این لپ تاپ 6/2 كیلوگرمی كه در رنگ خاكستری به بازار عرضه شده است با قیمتی در حدود یك میلیون و 450 تا یك میلیون و 480 هزار تومان به فروش می رساند.
برچسب ها: قیمت ، بازار ، فلز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار