نيروهاي ارتش سوريه به مقابله با تروريست ها و متلاشي کردن مقرهاي آنان در شهرهاي مختلف از جمله ريف ادلب ، حلب و حماه ادامه مي دهند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ يگانهاي ارتش سوريه توانستند بر شمار زيادي ازتروريستها در مناطق «تفتناز» « طعوم» «سليون » « قميناس » و « وادي الضيف » در ريف  ادلب چيره شوند و ادوات و جنگ افزارهاي آنان را نابود کنند و مقادير زيادي سلاح  بويژه در محور ادلب - المسطومه مصادره نمايند .

درهمين حال يگانهاي ارتش سوريه موفق شدند گروههاي از تروريستها را که در حال شليک موشکهاي دست ساز به منازل و مناطق مسکوني در منطقه محرده در حماه بودند ؛ از بين ببرند . در ميان اجساد تروريستها  نام افرادي مانند سليمان ابراهيم  و مرهف احمد شنيه به چشم مي خورند .نيروهاي ارتش در ريف دمشق نيز توانستند در منطقه داريا شماري از تروريستها را به قتل برسانند .

يگانهاي مهندسي ارتش نيز تعدادي مين کارگذاشته شده و بمب را در مسيرهاي مختلف خنثي کردند .در کشتزارهاي دوما نيز لانه ها و کانونهاي تروريستي بسيار زيادي منهدم شد .در شهر حلب نيز يگانهاي ارتش به مناطق محل تجمع تروريستها حمله کردند و خسارتهاي زيادي به آنان وارد ساختند .
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار