نخستین بار در کشور پنج رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان تدوین شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، معاون آموزش دانشگاه خوراسگان امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن بیان این مطلب افزود: این رشته های تحصیلی شامل تولیدات گیاهان گلخانه ای،شیمی محیط زیست،کشت بدون خاک،بیوتکنولوژی تولید مثل دام و رشته تربیت مربی فوتبال، تکواندو و هندبال می باشد که چهار رشته در مقطع کارشناسی است.

مهران هودجی با بیان اینکه دانشگاه خوراسگان امسال بعنوان کمیته تخصصی گسترش استان انتخاب شد گفت:این کمیته رسالت آمایش رشته های آموزشی دانشگاه های استان را بر عهده دارد، که در 6 ماه گذشته کلیه رشته های واحد های دانشگاهی بر اساس ظرفیت ها، امکانات وتعداد دانشجو رشته های تحصیلی آن ها قطب بندی و دسته بندی شد.

وی تعداد رشته های تحصیلی این دانشگاه را 108 رشته عنوان کرد و اظهار داشت:هفته گذشته در شورای گسترش تهران 13 رشته دیگر را به تصویب رسید که از این تعداد 3 رشته دکترا و 10 رشته در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

معاون آموزش دانشگاه خوراسگان با اشاره به اینکه 75 درصد دانشجویان این دانشگاه م در مقاطع کاشناس به بالا تحصیل می کنند، افزود: 11 نفرازدانشجویان در امتحان رزیدنت دندانپزشکی سال جای شرکت کردند که همه آنها در امتحان تخصصی قبول واز این تعداد 4 نفر نیز حائز رتبه شده اند.

هودجی با بیان اینکه بیش از 80 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه مشغول به کار شده اند خاطرنشان کرد: دانشگاه خوراسگان از معدود دانشگاه های آزادی است که دانشجویان آن هر جای دنیا که برای ادامه تحصیل بروند از آنان استعلام گرفته نمی شود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.