بازیکن تیم بسکتبال استقلال قشم تأکید کرد هنوز به خاطر مصدومیت ابتدای فصل با ترس بازی می کند و تیم قشم با این مصدومیت ها و شرایط یکی از بدشانس های لیگ امسال است.

رضا لطفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد اولین بازی پس از مصدومیت خود اشاره کرد: من به خاطر ترس از مصدومیت دوباره، تنها 9 دقیقه مقابل نفت بازی کردم. با وجود اينکه ما بازي را کاملا در دست داشتيم اما در روز رویایی ایمان زندی، تمام شوتهای وی گل شد و شرایط عجیب و غریبی پیش آمد.

وی ادامه داد: به جز من که در ابتدای لیگ دچار مصدومیت شدم، خسرو اسماعیل پور، محمد سیستانی و رضا شهباز نژاد هم مصدوم شدند. فکر می کنم مشکل تا حدی به زمین بازی بر می گردد که به خاطر سختی آن پای بازیکنان قفل می شود. یکی از دلایل ترس من هم از بازی دوباره همین موضوع بود.

*این فصل بدشانسی آوردیم

لفطی در مورد شرایط فعلی قشم گفت: نمی دانم چرا اوضاع به این شکل پیش می رود. تا حدودی بدشانسی هم در این جریان دخیل است. در بازی با قشم یکی از بازیکنان خارجی ما شش پنالتی را گل نکرد و دیگری از هشت پرتاب فقط یک مورد را گل کرد و در شرایطی که 3 امتیاز پیش بودیم در ثانیه های آخر شوت ایمان زندی با شرایط خاصی گل شد و در وقت اضافه هم هر چه شوت کرد داخل سبد ما جای گرفت. فکر می کنم این شرایط در این فصل برای ایمان پیش نیامده بود.

*جایگاه فصل عادی فرقی در پلی آف ندارد

لطفی تصریح کرد: بازی های بعدی ما با تیم هایی مثل گرگان، کنگ، ماهان و صنایع است که اگر اتفاق خاصی نیافتد قطعاً به پلی آف می رسیم در پلی آف هم چون شرایط تیم های اول تا چهارم فرق چندانی ندارد ششم یا هشتم شدن براي ما تفاوتی ایجاد نمی کند. باید بازی های خوبی در این مرحله انجام دهیم مطمئناً تیم ما هم حریف آسانی برای تيم هاي ديگر نخواهد بود و به خاطر سختی بازی در قشم هیچ حاشیه امنیتی برای حریفان وجود نخواهد داشت. با بهبودي من و ورود چند بازیکن خارجی خوب، اوضاع براي ما بهتر هم خواهد شد.

لطفی اضافه کرد: تیم ما بعد از 3 باخت در وقت های اضافه و شرایط خاص، کمی از نظر روحی و روانی وضعیت بدی پیدا کرده اما به هر حال شرایطی است که پیش آمده و باید روحیه خودمان را به دست آوریم تا بازی های بعد را از دست ندهیم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار